lördag 5 juni 2010

Dopkort

Allt som oftast får jag förfrågningar från mina arbetskamrater om att göra kort - dop, grattis och student har det mest varit (jag tror att min skolåda med julkort gjorde sitt till - KUL!!) 

Nu senast ett dopkort till en liten tjej, beställaren ville ha det inte allt för rosa och gärna med lite blått och vitt eftersom pappan är finländare. hon blev SUPERNÖJD med detta med papper från The girls paprie (ÄLSKAR det där lapptäckspappret!!), fancy pants-band och ett motiv från 3ndy papir, små bokstäver från My little shoebox och pärlor från Prima.

Hoppas ni har en fin lördag!

2 kommentarer:

  1. Så sött!!! Väldigt fint med blommorna och bandet och lapptäckspapper!!! Kram Alexandra

    SvaraRadera
  2. Jätte fina alster som du gjort. Hittade till din blogg för första gången idag via facebooks scrap fynd sida. Å det är absolut inte sista gången jag tittar in här. Inspireras omedelbart av ditt sätt att använda spillbitar på korten.

    SvaraRadera