tisdag 22 juni 2010

En liten hemlighet...


...som ingen annan vet!!! Jag är sååå otroligt glad för jag har fått ett erbjudande som är FÖR bra för att vara sant! Snart, snart kan jag dela med mig!

Igår hittade jag dessutom till JP hobby's fina forum och midsommarcrop och hittade direkt ett par utmaningar som inspirerade, skapade en layout som ska fotas ikväll!

Dessutom tänkte jag dela med mig av ett par roliga, inspirerande saker. För det första ÄLSKAR jag att kila in till Big Huge labs och ladda upp foton att leka med, bland annat kan man göra läckra fotobåsremsor och Pop art à la Andy Warhol.

Jag har skrivit ut ett par av dessa som jag ska skapa något med snart (när någon kommer och erbjuder mig lite extra tid!!!) Dessutom kan man göra en massa andra saker: färgmatchning till dina foton, posters och egna filmaffischer - hur coolt är inte det då!?

Något jag verkligen fastnat för den senaste tiden är att göra egna askar och boxar, eller spännande kortvikningar, det finns hur många sidor som helst som har en massa beskrivningar och mallar på sådant. Mirkwood designs är min favorit. Vad sägs om en Ipod-hållare?!!




Passa på att prova på något nytt idag! Om du gillar mina länkar och skapar med dem kan du väl lämna en kommentar och visa det du gjort? Snälla! :D


1 kommentar:

  1. Oh en hemlighet så spännande!!!!
    TAck för din grattishälsning i min blogg :)
    /petra

    SvaraRadera