söndag 11 juli 2010

Ett par kort

Enkelsidiga papper är perfekta att göra kort av, här har jag kombinerat två olika plus en liten bård, allt material från Magda's


Hälsningen skrev jag för hand, först med blyerts tills jag blev tillräckligt nöjd, sedan fyllde jag i med svart penna.
Blomman har jag gjort genom att spraya glimmer mist på ett litet tårtpapper och knycklat ihop det hela och satt en brad i mitten.


Ett litet superenkelt kort, en kortbas, ett papper, två blommor och en lapp från Sassafras, klart!


EDIT: 


Tusen tack för alla gratulationer och alla fina kort jag fått! Jag hade en underbar dag och kväll och mår förvånandsvärt bra idag! Ja, då är man 40 plus nu då :p


Vinnaren i bloggcandyt är dragen och kommer presenteras ikväll!!! Då kommer jag också visa upp de fina kort jag fått, så kom tillbaka då! 


Nu åker vi och badar hela eftermiddagen! 


3 kommentarer:

  1. Grattis!!!!!
    lite i efterskott, ja är så seg i värmen

    :)

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev med blomman på tårtpappret! Måste härmas :)

    SvaraRadera