lördag 24 juli 2010

Mina gröna ögon

Jag har ju fastnat lite i att scrappa om mig själv, det blir ett fint BOM-album, eller hur!?

Här lite om det jag tycker mest om med mitt utseende - mina gröna ögon!

Journalingen skrev jag längs med kanten på det tillklippta pappret. Massor av utklippta blommor och blad blev det också, de är så fint glittriga de här DCVW-papprena! Nedan tillsammans med en söt swirl. Mmm, den här färgkombon gillar jag också: Rosa, grön och lite turkost och gult! Somrigt!





Allt material från Magda's!

3 kommentarer:

  1. Vilka läckra LOs du har gjort om dig själv! Varför är man så dålig på att scrappa om sig själv egentligen, eller det kanske bara är jag? Man scrappar ju om allt annat. Hm... Kanske en liten utmaning till mig själv? :)

    kram!

    SvaraRadera
  2. Supersnygg LO - härliga färger, stilren design och intressanta detaljer - precis vad jag gillar

    SvaraRadera
  3. Gillade verkligen journalingen... underbara färger!!

    SvaraRadera