söndag 25 juli 2010

Små tackkort



Jag har gjort en serie kort i storleken 10 x 10 cm, samma teknik och samma stämpel, det är perfekt om man ska göra många kort men ändå vill variera sig lite, de här korten tänkte jag ha på lut till de som vattnar våra blommor och passar huset under semestern! 


Jag har använt de nya, härliga Chalkboard-misterna som blir precis lika glittriga som vanliga mister men de ger ett lite mer täckande resultat och dessutom har de så härliga namn: Banana pudding och Strawberry shortcake! Finns hos Scraplagret!


Stämpel från Inkido har jag använt på alla tre korten.


Pssst: dessa papper från GCD studios finns just nu på rea i shoppen! 

Åsså en liten närbild:






7 kommentarer:

  1. Åh, de är ju supersöta!

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort... gillade det första allra mest!

    SvaraRadera
  3. Så fina! Gulligt format på korten, och väldigt praktiska "bra-att-ha"-kort!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Dom är så vackra! Det ska jag minsann lägga till kom ihåg högen när jag behöver göra kort!

    SvaraRadera
  5. Super söta!! Gillar sådana småkort passar på vinflaskan samt i en bukett..Kram

    SvaraRadera
  6. Tack för din kommentar :)
    Korkpapperna hittar du här:
    http://www.jemma.se/Shop/Index.php?sArtModelId=kork
    de är så härliga! man kan riva, stansa, klippa ...
    Ha en skön dag!
    /petra

    SvaraRadera
  7. oo det är inte så mycket att vara nyfiken på mina ansökningar.. jag skickade in till American Crafts, pebbles och Bo Bunny men det är så SJUKT stort så jag förväntar mig absolut inget av det, det är bara kul att testa liksom. Att våga =D

    SvaraRadera