torsdag 2 september 2010

Award!


Jag fick en så fin award av sötaste Essmo som skriver så här fint om mig i sin blogg (WOW!!):

Nenne; Åååh vilken underbar blogg! Man kan bara frossa i alla härliga å välgjorda alster !


Awarden går till på följande vis:
-Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.
-Tacka och länka till den man fått den av.
-Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
-Berätta sju intressanta saker om dig själv

Då ska vi se...SJU intressanta saker om mig själv...

1. Jag gifter mig om 1(!) månad IDAG!

2. Jag älskar kaffe, helst en stor caffe latte eller en cappucino, har en fiiiin kaffemaskin hemma med mjölkskummare och allt! och jag kan sova fast jag dricker kaffe sent på kvällen :p

3. Jag älskar att laga mat och bjuda vänner och familj på tre rätters middag, matlagning är inte en hobby det är en passion! (Ja, jag gör också fiskpinnar och köttbullar till vardags!)

4. När jag kör bil ensam, har jag gärna stereon på högt, högt och kanske att jag kör aningens för fort också...

5. Jag har så mörkt (läs svart) hår och får ofta frågan om jag har utländsk ursprung men härstammar från två ursvenska bondsläkter på både mammas och pappas sida! 

6. Jag är otroligt konflikträdd, gillar absolut inte att bråka eller tjafsa, jag och min blivande man har ALDRIG bråkat! Vi diskuterar och pratar om något är fel! 

7. Jag är en riktig allätare vad det gäller musik - rock, pop, dansmusik, 70-tals disco, schlager - det mesta går hem, det enda jag inte riktigt klarar av är riktig blåsjazz! 

Nu ska jag skicka den här vidare till SJU andra bloggare:

Mathilde - Du är så rolig tjejen, jag lämnar din blogg med ett leende varje gång! Jag älskar att du bjuder på dig själv! 

Yoli - Din härliga, positiva energi är sååå smittsam! Du leker med färg och form som ingen annan dessutom är dina smycken så fantastiska så jag vill börja pärla igen! 

MissCutiepie - Du gör så läckra kort och jag är så glad att du delar med dig av alla fina freebies och roliga, användbara länkar! 

Mahlin - Du ROCKAR gumman! Dina titlar är så fyndiga! Alltså.. snacka om att vara på topp! ALLT du företar dig lyckas du med!

Hannahoj - Sjuukt snygga, enkla, genialiska kort. Jag önskar så att jag kunde göra kort som du tjejen! 

Bitte71 - Du kan allt! Även om du hamnat i en scrapsvacka så har du alltid nytt roligt pyssel på gång, när jag blir stor vill jag kunna virka som du! 

ScrapMyran - En av min absolut största inspirationskälla! Alltid nya, roliga, välarbetade alster att kika på - du är GRYM! 

TACK till alla fina, söta, roliga, inspirerande scrappare för att ni gör mitt liv bättre! PUSS! 



5 kommentarer:

  1. Tusen tack, söta du! ♥
    Älskar allt du gör och DINA kort så det betyder extra mycket att du vill skicka denna vidare till mig! Tack! :D
    Kram och ha en toppen dag!

    SvaraRadera
  2. TACK sötaste gulligaste du!! SÅ glad jag blir för denna fina award - jag rodnar över dina fina ord!
    Du är bäst vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. *ler* jätteskoj ¨å läsa lite om dig ! =)
    Ha en härlig helg,
    kram kram !

    SvaraRadera
  4. Hallå bröllop! Gud vad roligt :)

    Och tusen miljarders tack! Blir så jätteglad av dina fina ord. Och du är ju en av de bästa inspiratörerna så jag blir såååå stolt när jag får en award av dig!

    Har skrivit sju saker om mig själv nu. Tror det är nått jag inte berättat förut i alla fall :P

    Världens största kram!

    SvaraRadera
  5. Tack, tusen tack för de otroligt fina orden! :)

    SvaraRadera