fredag 3 september 2010

Jag går i skolan igen!!


Under hela september är det dagliga klasser hos the Nook, HÄR hittar du till dem. Registrera dig på forumet och häng på, den 3:e lektionen var idag och man har en vecka på sig att lämna in uppgiften, och OM du hakar på gå HIT och talar om att du är min vän så får jag lite extra poäng (gäller t om imorgon, den 4:e amerikans tid, eller då 9.00 lö den 5:e svensk tid). 

Massor av tävlingar, skönt häng och framförallt utvecklande. Att man dessutom kan vinna fina priser gör inte det hela sämre direkt! Igår fick man uppgiften att göra 3 ATC's, så kul! Så här blev mina:


Hade funderat lite innan och hade vissa saker färdigt där inne, som att den här ovan skulle vara biege och vit, sedan gjorde jag så att jag rotade runt bland mina saker och plockade fram saker som inspirerade och passade ihop. Som den här nedan där jag ville använda de gula fjärilarna och maskeringstejp...


Den sista ville jag ha lite shabby chic med mjuka färger och lite av aqua och lager på lager.


ATC står ju för Artist Trading Cards, man kan ju skicka med ett när man ger bort en RAK eller så är man med i swappar och byter med andra scrappare, det skulle vara kul! Tänk så inspirerad man skulle bli av att se andras skapelser i verkligheten!


Här är de tillsammans, så olika!  Här ser man allt lager på lager också.






4 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt! Jag har sett att dom har lektioner där nu men jag känner att min engelska är inte tillräckligt bra för att förstå vad de är man ska göra så jag har inte hoppat på. Men de finns mycket insperation där och alla är så duktiga. Kram

    SvaraRadera
  2. å vad fina... gillar den första jättemycket, ibland är det skönt med lite mindre färg!

    SvaraRadera
  3. Supperläckra alla 3! Den översta är riktigt, riktigt nam nam! =)
    kram kram!

    SvaraRadera
  4. Shit va snyggt!!! Jag förstår inte hur du kommer på allt :)

    kram

    SvaraRadera