torsdag 18 november 2010

Höst igen!

Fina Seaside-papprena från OA passar alldeles utmärkt till höstens färgprakt också! Se här bara:


Härligt blomkluster och de läckra metalllöven hittar du förstås hos Scraplagret.


Jag använde den fina klockmasken från Tim Holtz och sprayade glimmermist i olika färger över den, sedan skrev jag min journaling längs kanterna. Jag ritade också en ram runt hela layouten.


Tack för titten och Tusen, tusen tack för alla fina kommentarer, jag blir sååå glad men jag vet inte riktigt när jag ska hinna gå en ordentlig bloggrunda för att ge kärlek tillbaka! :( Ska TA mig tid!

2 kommentarer:

  1. Woffsingen vad mycket härliga kort och layouter du gjort!! För att inte dala om "dragspelsboken". Det måste jag testa någongång. Tack för inspirationen. Du e såååååå bra =)

    Kramiz Maja

    SvaraRadera