tisdag 23 november 2010

Julig presentask

En liten ask som jag hittade i 3-pack som fick åka hem med mig direkt passade perfekt att klä med de fina snöflinge-papprena som jag fick i mitt senaste DT-paket från Scraplagret.

Jag embossade pappret med guldpulver (och nu har det kommit in silverpulver också - måste ha!!) och stämplade en tag att sätta på, lite dekorationer på locket och sedan är det klart!




I butiken finns nu massor med färdiga julklappar till dig själv eller en vän (jag är grymt sugen på det här paketet med Prima blommor och bling!) och bloggen börjar fyllas på med julinspiration! *klappar händerna av förtjusning* :D

4 kommentarer:

  1. Som vanligt jättefint!
    Tänk om tomten kom med en sån
    vacker ask -då behövdes inget
    innehåll! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar ask! :) Älskar pappret med snöflingorna..måste ha *skratt*

    Kram Sara

    SvaraRadera