tisdag 2 november 2010

Min första e-zine publicering!

Tuuut tuuut!

För ett tag sedan fick jag frågan av Nicole Martel (älskar den tjejens stil för övrigt!) att de i Scrapstreet.com ville ha med en av mina layouter i Novemberupplagan av tidningen. Så klart de fick!!!

Dessutom med en layout som jag själv tycker jättemycket om. Jag gjorde den i somras till mitt gästuppdrag hos Magdas och den hör defnitivt till favoriterna under det här året. Du hittar layouten på sidan 60 i tidningen!


Dels tycker jag så mycket om temat och bilden, sedan är jag riktigt nöjd med min stämpling och färgsplattret, inspirerande!! Måste nog ta och lifta mig själv! *skratt* :D



Jag blev så glad när jag blev tillfrågad och har som mål att under 2011 börja skicka in bidrag till tidningar för att se om jag kan bli publicerad flera gånger! Tar tacksamt emot tips från er som har blivit det! 

8 kommentarer:

  1. Jättefin LO! Grattis, förstår att de ville ha med den...

    SvaraRadera
  2. Underbar layout! :) Gillar den skarpt!
    Grattis till att du kom med i tidningen :)

    Sv: Tack för din kommentar på min blogg. Jag sydde runt alla papprena innan jag satte dit dem. :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jaaa, grymt snygg LO! Väldigt coola detaljer å härliga färger! Grattis till att du får vara med i tidningen:-)
    kram kram!

    SvaraRadera
  4. Ååå va kul! Grattis! Fast jag kan ju förstå det för LOn är ju assnygg. Gillar färgerna och detaljerna skarpt :) kram

    SvaraRadera
  5. Ja den är helt fantastisk!!! Å kul med publiceringen. GRATTIS!!

    Kramiz Maja

    SvaraRadera
  6. Tävlingen hos mig är avgjord och det finns en vinnare. Gå gärna in o kika vem som blev den lycklige. Var det inte du så kan du kanske gratulera den som vann :-)

    Vill passa på att tipsa om en ny tävling som är i gång nu. Valfria plagg för 200 kr är väl inte helt fel att vinna. Vill du vara med och ta chansen så gå in på

    http://www.sjubarnsmamma.com/2010/11/vinn-klader-fran-milk.html

    Ha en fin kväll!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. grattis till publiceringen! layouten är suuuuper fin!
    Det enda tips jag har ang. publiceringar är att ALDRIG ge upp:)Lycka till

    SvaraRadera