måndag 6 december 2010

Kortskissen söker inspiratörer och lite inspiration hos ScrappTorget

Japp! Nu är det lite nytt på G överhuvudtaget hos Kortskissen. För ett tag sedan meddelande Lina att hon inte tänkte driva Kortskissen vidare utan lämnar över till Sockergrynet!!!

Nu söker då Kortskissen nya inspiratörer och jag vill att DU ska söka! Här kan ni läsa mer om det och kika dessutom in vem som skapat skissen du ska använda! ;)

Tråkig måndag utan bilder på alster...hmmm....JO, jag har skapat lite efter temat "Eight is enough" till ScrappTorgets Julkalender, det är ju lucka 6 idag och jag har alltså använt begränsat material för att skapa ett gäng julkort, här är materialet jag har använt:


Och här är min korthög:



Tusen tack för alla gratulationer och glöm inte att vara med i min bloggcandy {Från Mig till Er} och vinna ett fint färgglatt paket lagom till jul!!

Ha en fin vecka hörrni!

1 kommentar:

  1. Vilka fina julkort du fått ihop! Idag har jag skickat iväg min tolkning av skissen till kortskissen. ;)

    Kram Sara

    SvaraRadera