onsdag 8 december 2010

Ni har väl inte missat Scraplagrets julkalender??

Varje dag är det fina erbjudanden och härlig inspiration i Scraplagrets blogg. Idag är rabatten 25% på alla embossingpulver, skynda fynda! vad sägs om silver, koppar eller doftande embossingpulver??

Jag har gjort ett julkort i klassiska julfärger - rött & vitt med hjälp av röd cardstock, ett sött prickigt papper och Reprints julstjärna, blommor, minibokstäver och bling.


Först stämplade jag det röda pappret med älsklingsstämpeln "border" och jag stämplade även tre stjärnor, allt embossade jag sedan med vitt embossingpulver - stjärnorna skar jag till kvadrater och fäste på paneler i lager på lager.





HÄR hittar du julkalendern och i butiken hittar du alla fina julerbjudanden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar