tisdag 25 januari 2011

Skiss #2 hos ScrappTorget!

En ny härlig skiss som Pia har gjort finns att tolka hos ScrappTorget:

Jag följde skissen ganska exakt den här gången och öste på med utklippta detaljer och dekorationer från Crate's Restoration.


Fotot är från i somras när vi campade med husvagnen. Här har vi precis kommit till Albertinelundscamping i Danmark och ger oss ut på upptäcksfärd - för havet ska ju vara här någonstans!! Vi kunde inte se havet för alla träd :) men letade oss fram och fick ett dopp i solnedgången! Just den här gläntan var dock en återvändsgränd!

Rubons, remsor, brads, chipboard och utklippta doilies- MUMS!

Ett utklippt spelkort med 4 hjärtan blev den perfekta journalinglappen, eller hur?!



Lager på lager i härliga färger! En till närbild orkar ni med eller?!



Vill ni ha ännu mer inspiration till skissen så går ni till ScrappTorget nu där de andra i teamet visar sina tolkningar. Ni har till och med den 30/1 att tolka skissen och har chans att bli visade i ScrappTorgsbloggen!


4 kommentarer:

  1. O vilken fin återvändsgränd då! Älskar alla cirklar! Såååå fyndigt med "4 hjärtan o jag". Sånt där är jag svag för... ;-)

    SvaraRadera
  2. haha.. ja du.. 99% av det du ser är nya bilder... jag har varit som besatt med kameran sen jag bestämt mig för att börja scrappa igen :-D nu ligger kameran hela tiden inom räckhåll igen ;-)

    *kramar*

    SvaraRadera
  3. For en utrolig stilig LO! Jeg er ny her i bloggen din, og ville bare si at jeg digger stilen din :)
    Klem
    Ingrid

    SvaraRadera