fredag 25 mars 2011

Härliga, glada tjej!

En av sonens bästa kompisar på förskolan är härliga, smarta, söta glada L! och hennes mamma har blivit en av mina bästa kompisar tack vare det och på vår promenad i söndags passade jag på att ta lite fina bilder på L i naturen, det är så härligt när barnen är alldeles rosiga om kinderna och springer omkring och upptäcker naturen!
(lift av Maggie Holmes)

 

Den här gången plockade jag fram alla röda dekorationer ur the Nooks marskit och gjorde en vit/röd/kraft layout. Jag plockade även fram min fina vita penna och doodlade lite och skrev min journaling som ram runt layouten. Och så en banner (kan inte få nog!):

Det här trämönstrade pappret är så läckert och jag har verkligen snålat på det men jag tror att jag måste köpa på mig ett par till av de här, skulle vilja göra en layout med vitt färgsplatt på den bakgrunden


Fina knappar och journalinglappar:



Tack för titten, hoppas ni får en underbar helg! Själv ska jag på barnkalas och fota lite, barnens kusiner är så sööööta och jag behöver lite småtjejer att scrappa om med resten av papprena från det här härliga kitet! :)

1 kommentar: