lördag 12 mars 2011

Intervju med en 5-åring!

Åhh vad jag älskar Sassafras lass, det är verkligen min favoritillverkare - den här gången har de verkligen lyckats med Ellie's tales färgglada söta papper! Förra året, strax innan Jonathans 5-årsdag gjorde jag en liten intervju med honom och nu blev det av att dokumentera det, de är för söta de små!

I really love Sassafras lass, they're one of my absolut favorite manufactureras and this last CHA they really hit the scores with their colorful, cute Ellie's tale! Last summer, right before Jonathan's 5th birthday I had an interview with him, the answers from the little ones are too adorable! 


Jag klippte ut det formade pappret och fääste på klarblå cardstock och gjorde ett par remsor av ett annat papper:

Tillsammans med de fina röda bokstäverna och en vimpel tillhörande serien så blev det komplett!


Ha en fin helg hörrni! nu blir det Mello! Jag hejar på Loreen fast hon inte är med längre! :p

Kraaaam!

3 kommentarer:

  1. De Sassa-papprena ser verkligen lovande ut! Vill ha! :-)

    Härlig LO! Gillar remsorna! Jag försökte nån gång att intervjua min tvååring, men det gick inte så bra ;-) Får vänta i några år till...

    Hoppas helgen är bra! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Härlig LO! Håller med om att färgerna är helt un derbara!!

    SvaraRadera
  3. Denna LO blir man glad av. Jättefin! Vilken toppenidé att dokumentera barnets tankar på. Den tänker jag härma. Kram

    SvaraRadera