måndag 21 mars 2011

Kortskissen # 128

Ny vecka igen och jag tycker att vi startar upp med en härligt, inspirerande skiss från Kortskissen

I've been playing with the brand new sketch over at Kortskissen and the lush March-kit from the Nook, this is what I came up with:


Jag har lekt med marskitet från the nook smockfullt av härliga papper och dekorationer från Emma's shoppe - Crate *kärlek* Så fiiina saker! Jag hade stansat ut några fjärilar till ett annat projekt och tog negativen och använda till den fina skissen! 


Bökade fram symaskien för lite sömnad, Crate's papper är så härliga i strukturen och med vissa av mönstren påminner påapprena om tyg, det blir så snyggt dessutom! 


Vad ska du hitta på med den härliga skissen?! :)

2 kommentarer:

  1. Jättefint kort!
    Inhandlade faktiskt samma papper åt mig själv i helgen -helt underbart i strukturen å färgerna!!
    Gillar verkligen hur du har återvunnit spillbiten från stansningen!
    kram
    Cattie

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är de papprena nåt alldeles speciellt! ♥ Lite kul att jag precis har bloggat en layout där jag också använt remsan med utstansade fjärilar på... hihi... inte första gången vi tänker lite lika ;-) Underbart kort! Kramar!

    SvaraRadera