lördag 5 mars 2011

Sportlov?

Ja, det har barnen haft den här veckan men jag har inte tagit semester mest för att jag inte är något stort fan av vintersport utan helst sparar mina semesterdagar tills det är varmt och soligt! Men i trosdags gick jag lite tidigare från jobbet och vi åkte till ett stort lekland som ungarna älskar! 


Alice har tyckt att den här rutschkanan som stupar rätt ner har varit läskig och har inte velat åka men nu har kommit över sin rädsla och hon åkte nästan bara den nu! 


Hade en idé om designen men det blev inte riktigt som jag tänkt mig men nu kan jag ju göra en till layout med samma designtanke! Alla papper, bokstäver och dekosar från underbara For the record - Echo park! Älskar dem! 


Lekte med orden och stoppade in "åkbandet" under fotona, kul att ta med biljetter och sånt, ska bli bättre på det! Tack för titten! 

Kom tillbaka imorrn eftermiddag för då kommer min första tolkning av skisserna hos Creative scrappers! Wohoo!  

2 kommentarer:

  1. Snygg layout och läckert med biljetterna! Jag kikar självklart förbi imorgon också!

    SvaraRadera