lördag 9 april 2011

Använd ditt lager!

Passar på att lägga upp ett kort som jag glömt bort i väntan på sånt som jag skapat men inte kan visa än :p


Har för mig att det var till the nook's crop eller iaf någon utmaning hos dem i januari att använda lite gamla saker och då gjorde jag ett litet Alla hjärtans dag-kort med uuuunderbara Cupid från Pink paislee, det är en av mina favoritkollektioner EVAH~ Kanske, kanske tycker jag nästan lika mycket om nya Butterfly garden eller Daily junque - har inte sett dem i butikerna ännu, har du? I så fall vart? :p


Men, tills dess att lite nyheter dyker upp här hemma ska jag försöka rensa och skapa med lite gammalt först!

Hoppas du får en fin helg!

Åhhh...och apropå kort! Du har väl sett att Molly's scrapbooking sponsrar Kortskissen och veckans skiss där?? Du har tills på Torsdag 14 april på dig att skicka in din tolkning till kortskissen - kika HÄR så får du veta hur du ska göra och naturligtvis se hur skissen ser ut! Lycka till!

2 kommentarer:

  1. Både Butterfly Garden och Daily Jungue finns hos Stellas.nu och Pysseltagen. Underbart Kort! Ha en trevlig lördag!/ Carina Å

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort! Jag diggar det prickiga papperet och Eiffeltornet gjorde sig fint i ett hörn!

    SvaraRadera