torsdag 29 december 2011

Topp 10 - kort!

Nu med det nya året precis utanför dörren så är det dags att summera det gångna året med en topp 10-lista!

Här kommer mina kortfavoriter, utan inbördes ordning, från året 2011 (mina favoriter 2010 hittar du här):


Det här julkortet blev så himla härligt med sina vita toner och samtidigt färgglatt!

Vad ska man säga? Älskar det här trädet! Smart idé :)

Det här var till en utmaning att scrappa med något som var svårt...och jag har svårt att scrappa lila men det här blev jag så grymt nöjd med! 

Ett enkelt kort, nästan för enkelt - hihi - men så snyggt!


Älskar det här också! Det har allt!


Ett av mina kort jag gjorde till tidningen 101 Nya Idéer måste få vara med!

Mumsigt kort i murriga färger och jag gillar verkligen den enkla färgläggningen gjord med en duttsvamp och distressdyna.

Det här kortet gillar jag mycket!

Det här kortet inspirerar! Designen är snygg med en brad, en knapp och kvisten och pärlor!

Många av korten är gjorda till Kortskissen, detta bland annat, jag gillar de våriga färgerna!

Ja, det var mina favoriter från året som gått! vilket kort gillar du mest? 

Titta in imorgon också för då kommer mina favoritlayouter! :)

3 kommentarer:

  1. Älskar verkligen din stil! Du är så grymt duktig :) Kortet med trädet är ju helt klart en favorit hos mig, så tokläckert!

    SvaraRadera
  2. Such beautiful cards ! Very inspiring !!

    SvaraRadera