söndag 22 januari 2012

En tag till the Nooks crop

En av utmaningarna i cropen var att göra en tag (ja, dead line var igår, vill ni haka på så finns det tid -cropen håller på ett par veckor till med två utmaningar i veckan HÄR). Jag gjorde en tag som jag var grymt nöjd med MEN man fick ha max 10 produkter på sin tag och där var 12, jag ska se om jag hinner fota den idag så slänger jag in den längst ner i det här inlägget också! 


Jag gillar den här sååå mycket också! Jag har kikat lite på det jag skapat senaste tiden och det är väldigt neutrala bakgrunder (vit/kraft/grå) med mycket färg till det..precis som den här tagen! 


Jobbade lite med lager på lager och dimensioner med 3d-kuddar och jag ska säga att framför allt hade jag grymt kul! Leka med papper är det bästa som finns, eller hur?! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar