onsdag 28 mars 2012

Bidrag till min Kortskissen-utmaning

Japp, nu är det över och jag vill tacka för alla era underbara tolkningar av min utmaning i Kortskissens 5-års firande, min utmaning var att scrappa med recept!


Skapa ett kort efter receptet:

1 st band/spets
2 st olika alfabet eller textstämplar
3 st mönstrade papper
4 st blommor
5 st blingstenar

Nu återstår två saker: att njuta av alla underbara bidrag och att avgöra vilka de två vinnarna är - en kommer att röstas fram av Kortskissentjejerna och den andra kommer att lottas fram! Det kommer inte bli lätt att rösta, se här bara:





























Tusen tack än en gång! 

PS. En liten fundering bara...varför är ni så många som har ordverifiering när man ska kommentera?! Jag har haft blogger i  4 år och ALDRIG haft problem med spam? Det är ju så bökigt med denna ordverifiering! ;)








1 kommentar: