fredag 29 juni 2012

Grattiskort

Crates Pretty Party, som du hittar hos Scraplagret, passar perfekt till födelsedagskort eller varför inte till inbjudnings- eller placeringskort!?


Flera av pappren och dekorationerna är klassikt flickiga med rosa och gula med blommor, men det finns flera fina blå och gröna toner som passar även till pojkarna. Här har jag gjort ett par kort med exakt samma design till ett tvillingpar. Till pojken en stjärna och blomma i trä som dekoration tillsammans med gröna pärlor. 


Till det andra använde jag en doily och vita och rosa blommor. Till bägge korten använde jag borderstickers, band och bokstäver från det stora stickersarket. Jag färgade in de vita bokstäverna med turkos distresspenna för att de skulle synas ordentligt.








1 kommentar:

  1. Wow så snygga kort! Jag blir glad av dem. Gillar färgerna och upplägget.

    SvaraRadera