söndag 30 december 2012

Mina 10 favoriter 2012 - kort

Oj, oj, det är lika svårt varje gång men nu har året passerat och det är dax att summera litegrann. Jag har plockat ut mina 10 favoriter bland de kort jag har gjort i år, utan inbördes ordning. Här hittar du 2011 och 2010 10-i-topp!

Så snyggt och stilrent men ändå välarbetat!

Sommar! snygga kontraster med pastellerna och den svarta stämplingen.

Härliga julfärger och snygg design!

Det här kortet har allt!

Älskar det här glittriga och vita skira!

Här är ett till glittrigt! 

Det här var kul tycker jag, att klippa ut mönstret och sprida ut det till en pil!

Sött kortset med ett av årets snyggaste kollektioner!

Lite påsk!

Här gillar jag det mesta: färgerna, stämplingen och fjärilarna som nästan flyger iväg från kortet! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar