torsdag 21 februari 2013

Snöängel


För det allra mesta använder jag (och kanske du också?) enfärgade papper som bakgrund till dina layouter men ibland kan det vara kul att använda ett mönstrat papper som bakgrund, det allra enklaste är att använda ett som har neutrala färger och mönster.



Jag klippte till en stor vimpel i ett matchande papper som fotomatta, sprayade med grön mist över en mask, stansade ut ett par snöflingor som jag dekorerade med tillsammans med halvpärlor och stjärnor från alfabetssetet som jag också använt till titeln.


De härliga papprena och dekorationerna hittar du så klart hos Scraplagret!


1 kommentar:

  1. Hej hej! Long time no see..Du ska veta att jag kikat in här med jämna mellanrum ända sen jag "försvann" och du gör så himla många fantastiska alster att inspireras av. Tyvärr har jag haft problem att kommentera i många bloggar men nu har jag skaffat chrome så nu hoppas jag att det ska funka bättre. Hoppas allt är fint med dig. KRAAAAAM!

    SvaraRadera