lördag 2 mars 2013

Gult är...fint!

Jag är så glad i mina kit från Studio calico, där det nu för tiden även finns kort kit, de är helt perfekta! En 6x6 paper pad med samma mönster som i huvudkitet och matchande dekorationer och stämplar med motiv och hälsningar passande till kort. I varje paket kommer även 4 letter-size enfärgade papper, så material till minst åtta kort blir det! (Nej, jag är inte sponsrad, jag bara älskar de här kiten! :p) Det här var februarikitet:


Med de härliga gula tonerna blev jag inspirerad till att göra ett par kort i ljusa vårfärger:




Härom dagen var det reveal på marskitet som ser ännu mer lovande ut! De brukar skickas i början av månaden och det tar nog 10-14 dagar innan jag får det men jag kan nästan inte bärga mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar